Choose your language

  • Medzinárodná doprava
  • Bezpečná platba
  • Láska k basketbalu
  • Tvoj košík je prázdny.

    Tvoj košík sa zdá byť prázdny. Začni ho plniť! V prípade, že si minule nechal v košíku nejaké položky, skús sa prihlásiť k svojmu účtu.

    Pokračovať v nákupe Prihlás sa

Často kladené otázky

OBJEDNAŤ

Kde nájdem konkrétny produkt?

Pri hľadaní konkrétneho produktu máte k dispozícii dve možnosti.

  1. Najrýchlejším spôsobom vyhľadania konkrétneho produktu je použiť vyhľadávací panel, ktorý sa nachádza v hornej časti e-shopu. Tu môžete vyhľadať značku, názov alebo číslo výrobku, ak máte tieto informácie. Ak je produkt vypredaný alebo nie je na sklade, nezobrazí sa medzi výsledkami.
  2. Druhou možnosťou je vybrať si v menu v hornej časti stránky hlavnú kategóriu produktov, o ktoré máte záujem (napr. „Obuv“, „Muž“) a následne obmedziť výber podľa daných podkategórií (napr. „Basketbal“, „Cena“ atď. ). Pri takomto vyhľadávaní sa zobrazia všetky produkty vo vybranej kategórii.

Ako zistím, ktorá veľkosť obuvi je pre mňa vhodná?

Vo všeobecnosti sa veľkosť obuvi v rámci jednotlivých značiek nelíši. Rozdiel môže byť len v modeli obuvi, ktorý môže byť širší alebo užší ako obuv, ktorú práve nosíte. Z tohto dôvodu si pozorne preštudujte našu tabuľku veľkostí.

Ak si vyberiete obuv inej značky, pre orientáciu použite dĺžku v centimetroch, ktorá vyjadruje rovnakú veľkosť bez ohľadu na značku. Ak vám veľkosť nevyhovuje, môžete si obuv objednať online a vrátiť ju alebo si vybrať iný produkt ako náhradu.

Produkt je možné vrátiť/vymeniť do 30 dní od dátumu nákupu. Tovar by nemal byť používaný, poškodený a mal by mať všetky pôvodné štítky. Produkt vám vymeníme len po predložení faktúry alebo iného dokladu o kúpe.

Sú produkty dostupné v e-shope dostupné aj v kamennej prevádzke spoločnosti Grosbasket? Do akej miery je ich dostupnosť v e-shope spoľahlivá?

Všetky produkty, ktoré sú viditeľné v našom e-shope, sú skladom a dostupné v našich fyzických predajniach Grosbasket.

V našom e-shope sa zobrazenie zásob aktualizuje každých 30 minút. Môže sa však stať, že produkt, ktorý ste si objednali online, sa práve v tej chvíli predá v našej kamennej predajni Grosbasket. V takom prípade dostanete oznámenie o zrušení objednávky.

Odoslal som objednávku, ale doposiaľ som nedostal žiadny potvrdzujúci e-mail o mojej objednávke. Ako mám ďalej postupovať?

Najprv skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu. Potvrdenie objednávky je vždy zasielané na e-mailovú adresu, ktorá je uvedená pri objednávke a/alebo ktorá je uložená vo vašom používateľskom účte.

Ak je táto e-mailová adresa správna, skontrolujte, či potvrdenie objednávky neprišlo do priečinka spamu vo vašej doručenej pošte.

Ak ste zaregistrovaný, váš účet v našom e-shope poskytuje prehľad o všetkých vašich objednávkach. Skontrolujte, či bola vaša objednávka zadaná správne a či sme ju prijali. Mali by ste brať do úvahy aj stav vašej objednávky. Ak nemôžete nájsť objednávku v tomto prehľade a ak ste ešte nedostali žiadny potvrdzovací e-mail, kontaktujte naše oddelenie zákazníckej podpory.

Moja veľkosť sa nezobrazuje na stránke produktu. Čo to znamená?

Ak sa vaša veľkosť nezobrazuje, znamená to, že momentálne nie je na sklade alebo je vypredaná. Zakúpiť si môžete iba produkty a veľkosti, ktoré sú v e-shope viditeľné.

Ako môžem použiť zľavový kód?

Promo kód je kód, ktorý sa zvyčajne preposiela e-mailom, letákmi a na sociálnych sieťach. V prípade, že ste si všimli náš promo kód, môžete ho použiť v našom e-shope nasledujúcim spôsobom:

  1. Vyberte si svoje produkty a vložte ich do nákupného košíka. Vyberte možnosť »Dokončiť nákup«.
  2. Zadajte svoj »Zľavový kód« v nákupnom košíku.
  3. Po zadaní kódu zvoľte »Použiť kód« a zľava sa vám vypočíta automaticky.

Hodnota zľavového kódu je stanovená vopred a rozumie sa ňou zľava na celý nákup alebo na konkrétny produkt. Mal by byť použitý do uvedeného dátumu (výnimkou sú špeciálne kódy, o ktorých je zákazník informovaný). Promo kód sa nevzťahuje na špeciálne označené produkty. Rôzne promo kódy nemožno sčítať. V prípade nesprávne zadaných kódov vás o tom systém informuje.

Môžem si vopred rezervovať určitý model obuvi?

Vo všeobecnosti je možné produkt rezervovať vopred prostredníctvom služieb nášho oddelenia zákazníckej podpory, ale je dôležité, o aký produkt ide.

Niektoré produkty, najmä mimoriadne vzácne a najžiadanejšie modely obuvi Jordan Retro, nie je možné rezervovať vopred, pretože chceme umožniť nákup všetkým našim verným zákazníkom.

Aké výhody získam, ak sa zaregistrujem na webovej lokalite?

Ako registrovaný zákazník budete môcť v budúcnosti nakupovať rýchlejšie a jednoduchšie. Vaša adresa bude uložená, takže ju nebudete musieť pri objednávaní znova zadávať . Ako registrovaný zákazník máte možnosť vidieť krátky súhrn všetkých vašich objednávok a ich stav. Týmto spôsobom si môžete skontrolovať, či bola vaša platba prijatá, či bola odoslaná atď. Registrácia nového zákazníka je veľmi jednoduchá a rýchla: 1. Kliknite na odkaz „Môj účet“ alebo „Prihlásiť sa“ nad panelom ponuky. 2. Zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo (pomocou tejto e-mailovej adresy a hesla sa neskôr prihlásite do systému) a kliknite na „Prihlásiť sa“. Váš účet je teraz hotový!

PLATBA

Aké sú spôsoby platby vo vašom e-shope?

Platba je možná prostredníctvom kreditnej karty alebo služby PayPal.

V Slovinsku a Chorvátsku sú dostupné aj spôsoby platby Platba vopred a Dobierka.

Chcem sa dozvedieť viac o spôsobe platby kreditnou kartou.

Postup platby:
pri objednávke zvoľte ako spôsob platby možnosť »Kreditné karty«. Potom zadajte nasledujúce údaje: číslo kreditnej karty, dátum vypršania platnosti kreditnej karty a bezpečnostný kód. Bezprostredne po zadaní požadovaných údajov bude spracovanie vašej objednávky pokračovať.

100 % bezpečné platby
Vaša bezpečnosť je najvyššou prioritou, preto s vašimi osobnými údajmi zaobchádzame veľmi opatrne a v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi. Pre bezpečný prenos vašich údajov počas procesu objednávania – najmä údajov o vašej kreditnej karte – používame metódu bezpečného prenosu údajov s názvom »RapidSSL«. Ak máte napriek všetkým vyššie uvedeným opatreniam pochybnosti, môžete nám svoje osobné údaje poslať aj bez internetového pripojenia v takzvanom »offline« režime. Za týmto účelom vyberte ako spôsob platby možnosť »Platba vopred« a dokončte objednávku. Údaje o vašej karte (meno majiteľa, číslo kreditnej karty, dátum vypršania platnosti a bezpečnostný kód) nám môžete poskytnúť telefonicky. To nám umožňuje spracovať vašu objednávku bez elektronického prenosu údajov o vašej kreditnej karte.

Chcem sa dozvedieť viac o spôsobe platby prostredníctvom služby PayPal.

PayPal je online bankový systém, ktorý umožňuje platby a prevody peňazí online. Účelom služby PayPal je zjednodušiť a zaistiť bezpečné používanie online platieb pre kupujúcich aj predávajúcich.

PayPal je banka a funguje ako skutočná banka, ale je online. To znamená, že každý používateľ má svoj vlastný účet, prostredníctvom ktorého sa spravujú platby. Existujú dva spôsoby prevodu peňazí pomocou účtu PayPal:

  • Môžete použiť kredit PayPal. Tieto peniaze môžete vždy previesť priamym prevodom z vašej »tradičnej« banky a potom zaplatiť online s týmto kreditom.
  • Na platby môžete použiť svoju kreditnú kartu. V tomto prípade nemusíte najskôr previesť žiadne peniaze.

Pre bezpečný prevod peňazí počas každej transakcie sú všetky osobné údaje používateľa (informácie o kreditnej karte, bankovom účte atď.) chránené pomocou SSL „Secure Socket Layer“. Ak chcete používať PayPal, mali by ste si najskôr vytvoriť vlastný PayPal účet. Svoj účet si môžete jednoducho vytvoriť na adrese www.paypal.com prostredníctvom registrácie svojej kreditnej karty. Potom sa online platby budú vždy uskutočňovať prostredníctvom kreditnej karty. Ak už máte účet, vyberte možnosť platby „PayPal“ a prevedieme vás procesom platby. Ak chcete uskutočniť platbu pomocou účtu PayPal, vyberte možnosť „PayPal“. Platbu uskutočníte po dokončení nákupu. Po vyplnení všetkých povinných polí potvrďte svoj nákup modrým tlačidlom PayPal vpravo dole. Kliknutím na tlačidlo vstúpite do svojho PayPal účtu, kde dokončíte nákup.

Viac informácií o účte PayPal nájdete na adrese www.paypal.com.

Objednal som si produkt a zaplatil zaň vopred prostredníctvom služby PayPal alebo kreditnej karty. Následne som dostal informáciu, že môj objednaný produkt už nie je na sklade. Aký je ďalší postup?

V prípade, že ste si produkt objednali a zaplatili zaň prostredníctvom služby PayPal alebo kreditnou kartou a produkt už nie je na sklade, vrátime vám celú kúpnu cenu najneskôr do 8 dní.

Ako je to s DPH?

DPH je zahrnutá vo všetkých cenách v našom e-shope.

Chcem vystaviť faktúru basketbalovému klubu, združeniu alebo spoločnosti. Ako mám ďalej postupovať?

Ak chcete, aby sa faktúra vystavila basketbalovému klubu, združeniu alebo spoločnosti, mali by ste vyplniť všetky požadované údaje (vrátane daňového identifikačného čísla klubu alebo spoločnosti) a v poznámke uviesť, komu sa má faktúra vystaviť.

DODANIE

Aké sú náklady na doručenie?

Náklady na doručenie závisia od krajiny a vašej dodacej adresy. Tabuľku s prehľadom nákladov na doručenie podľa krajín nájdete tu.

Ako dlho trvá doručenie zásielky na moju adresu?

Vaša zásielka bude z nášho skladu odoslaná do 1 až 2 pracovných dní, pričom dodacie lehoty sa líšia v závislosti od krajiny doručenia. Ak ste objednávku zadali počas víkendu alebo štátneho sviatku, vaša objednávka bude odoslaná v nasledujúci pracovný deň. Predpokladané dodacie lehoty podľa krajín si môžete pozrieť tu.

Kde môžem sledovať stav mojej zásielky? Ako môžem vedieť, kde presne sa moja zásielka práve nachádza?

O odoslaní objednávky budete informovaný e-mailom. V e-maile dostanete číslo a odkaz na sledovanie zásielky, aby ste vedeli, kde sa práve nachádza. Vaše číslo na sledovanie zásielky bude aktívne v neskorých večerných hodinách v deň odoslania zo skladu Grosbasket. Odporúčame vám skontrolovať aktiváciu vášho čísla na sledovanie zásielky po 21:00 h alebo v nasledujúci deň ráno.

Čo sa stane, ak v čase doručenia nie som doma?

V prípade, že sa v čase doručenia nenachádzate na uvedenej adrese, musíte sa s našou kuriérskou službou dohodnúť na novej adrese doručenia.

Čo mám robiť, aby som predišiel problémom s doručením?

Ak chcete mať istotu, že vaša objednávka bude doručená rýchlo a jednoducho, odporúčame vám nasledovné:
• uveďte presnú dodaciu adresu, kde bude k dispozícii niekto, kto zásielku prevezme. Môže to byť napríklad aj adresa vašej kancelárie alebo adresa vášho suseda či priateľa.
• uveďte telefónne číslo, na ktorom vás možno zastihnúť v prípade, že sa počas doručovania vyskytne problém.
• sledujte svoju zásielku. Systém na sledovanie zásielok zabezpečuje, že ste neustále informovaní o aktuálnej polohe vašej zásielky, takže si môžete skontrolovať, kedy približne zásielka dorazí na vašu adresu a či nenastali nejaké problémy s doručením. Kód na sledovanie zásielky vám bude zaslaný pri potvrdení objednávky a aktivuje sa, keď zásielku naskenuje vami vybraná doručovacia služba. Zvyčajne sa kód na sledovanie zásielky aktivuje v neskorých večerných hodinách.
• uistite sa, že je na vašich dverách viditeľné vaše meno, aby kuriérska služba nemala problémy s hľadaním vašej adresy.

Do ktorých krajín doručujete?

Doručujeme do celého sveta. Tabuľku s prehľadom nákladov na doručenie podľa krajín nájdete tu.

Moja zásielka sa stratila. Ako mám ďalej postupovať?

Žiadny problém! Postaráme sa o to, aby sa vami objednaný tovar dostal do správnych rúk. V prípade straty balíka kontaktujte oddelenie zákazníckej podpory na e-mailovej adrese [email protected].

Keď mi kuriérska služba doručovala zásielku, nebol som doma. Zásielka bola preto odoslaná späť. Ako mám ďalej postupovať?

Kontaktujte naše oddelenie zákazníckej podpory na e-mailovej adrese [email protected] a nájdeme pre vás riešenie.

Dostal som tovar, ktorý nesplnil moje očakávania. Môžem produkt vymeniť?

Produkt môžete vymeniť bez uvedenia akýchkoľvek dôvodov do 30 dní od dátumu zakúpenia. Vrátený tovar by mal byť zabalený v pôvodnom obale, nepoškodený, nepoužitý a mal by byť k nemu priložený originál faktúry. Ak chcete, môžete si vybrať nový produkt alebo vám kúpnu cenu vrátime na uvedený bankový účet do 8 dní od prijatia vyplneného formulára . Náklady na výmenu hradíme my. Viac informácií o postupe výmeny nájdete tu.

Môžem zrušiť objednávku? Ako to mám urobiť?

V prípade, že ste sa pomýlili alebo odoslali objednávku príliš skoro, kontaktujte nás na našej e-mailovej adrese [email protected] a objednávku zrušte e-mailom. Do predmetu e-mailu uveďte „Zrušenie objednávky“ a zadajte číslo vašej objednávky, ktoré ste dostali v potvrdzujúcom e-maile pri odoslaní objednávky.

Ako zistím, že ste obdržali zásielku, ktorú som vrátil, aby som vymenil produkt?

Môžete očakávať, že vaša zásielka s vymeneným produktom bude odoslaná v nasledujúci pracovný deňpo obdržaní vami vrátenej zásielky.

Obdržal som poškodený alebo nesprávny produkt. Ako mám ďalej postupovať?

V prípade, že ste obdržali poškodený produkt, mali by ste okamžite kontaktovať naše oddelenie zákazníckej podpory na e-mailovej adrese [email protected], ktorá problém okamžite preverí a vyrieši.

Balenie je poškodené. Ako mám ďalej postupovať?

Každá zásielka opúšťa náš sklad v perfektnom stave. V prípade, že si na doručenej zásielke všimnete akékoľvek známky poškodenia, informujte o tom najprv kuriéra. Balenie otvárajte opatrne a vnútro uchovávajte v pôvodnom stave. Pokračujte v kontrole objednaných produktov. Objednaný tovar dôkladne skontrolujte a uistite sa, že nie je poškodený. V prípade, že zistíte akékoľvek poškodenie výrobkov, okamžite kontaktujte naše oddelenie zákazníckej podpory. Poškodené predmety a vonkajšie poškodenia balíka odfoťte a fotografie zašlite na e-mailovú adresu [email protected] spolu so stručným opisom poškodení a číslom vašej objednávky. V prípade poškodenia obalu zásielky si uschovajte všetko, čo sa v nej nachádzalo. Hneď ako dostaneme informácie o probléme, budeme sa ním zaoberať a poskytneme vám riešenie. V prípade, že ste si všimli poškodenie na zásielke až po jej prevzatí, ihneď kontaktujte naše oddelenie zákazníckej podpory ([email protected]).

O SPOLOČNOSTI GROSBASKET

Chcel by som sa dozvedieť viac o spoločnosti Grosbasket.

Grosbasket je špecializovaný poskytovateľ basketbalového príslušenstva renomovaných značiek ako Nike, Air Jordan, Adidas, Under Armor, New Era, Spalding, McDavid a ďalších. Spoločnosť Grosbasket bola založená s cieľom dodávať na trh na jednom mieste to najlepšie vybavenie, ktoré basketbalista potrebuje na rozvoj a dosiahnutie svojich cieľov. Poznaním basketbalového trhu a profesionálnym prístupom, odhodlaním, vášňou a víziou chceme byť súčasťou basketbalovo-mestskej komunity, ktorú vytvárajú všetci tí, ktorých sa basketbal tak či onak týka.

Naše začiatky siahajú do roku 2014, kedy sme sa rozhodli, že chceme ponúknuť trhu niečo nové, iné a lepšie. Vznikla tak spoločnosť Grosbasket, prvý špecializovaný dodávateľ basketbalového vybavenia v našej krajine. Všetko začalo malým showroomom o veľkosti 40 m2 v malom meste Grosuplje a internetovým obchodom. Boli sme plní entuziazmu, nebáli sme sa tvrdej práce a už po roku sme cítili, že je čas urobiť krok vpred. V roku 2016 sme sa tak presťahovali do Ľubľany, hlavného mesta Slovinska, kde sme na ploche vyše 440 m2 slávnostne otvorili jednu z najmodernejších predajní v Európe.

Náš príbeh tu však nekončí. O rok neskôr sme otvorili ďalšiu kamennú prevádzku Grosbasket, tentoraz v Záhrebe, hlavnom meste Chorvátska. Aby bol zážitok basketbalistu skutočne nezabudnuteľný, poskytujeme okrem moderného dizajnu a vynikajúcej ponuky aj skutočné basketbalové ihrisko, ktoré sa nachádza v oboch našich predajniach. Viete si predstaviť, že si pred kúpou môžete otestovať svoju obuv na skutočnom basketbalovom ihrisku? Úžasné, však? Pokračujeme v našej ceste a našej vízii – rozširovať Grosbasket, zdieľať nezabudnuteľné skúsenosti s basketbalovým obchodom a poskytovať silnú podporu celej európskej basketbalovej komunite!

Ktoré značky sú dostupné vo vašej predajni?

V našom obchode nájdete len kvalitné produkty renomovaných značiek:

  • Nike
  • Air Jordan
  • adidas
  • Under Armour
  • K1X
  • New Era
  • Mitchell & Ness
  • Converse
  • Stance
  • Peak
  • Spalding
  • Wilson
  • Polar
  • SKLZ
  • Zero Point

Naozaj môžem otestovať obuv na basketbalovom ihrisku priamo vo vašej predajni?

Aby bol zážitok basketbalistu naozaj nezabudnuteľný, poskytujeme okrem moderného dizajnu a bohatej ponuky aj skutočné basketbalové ihrisko, ktoré sa nachádza v našich predajniach v Ľubľane, Záhrebe a Budapešti. Viete si predstaviť, že si pred kúpou môžete otestovať svoju obuv na skutočnom basketbalovom ihrisku? Nezabudnuteľné!

Aké sú základné údaje spoločnosti Grosbasket?

GROSBASKET d.o.o.
Ukmarjeva ulica 6
SI - 1000 Ľubľana
Registračné číslo: 6646077000
Bankový účet: SI56 0292 4026 4577 582
T: +386 (0)59-344-580
M: [email protected]
W: www.grosbasket.com